2011. november 11., péntek

És ha már megvolt.... - akkor meglepi jár karácsonyra!


Lehet, hogy már van személyre szabott, eredeti Mahasti selyemfátylad?


Ha igen, akkor karácsonyra jár mellé még egy aprócska kis ajándék is Neked! 
Ami szintén kézzel készült és személyre szabott. 
Mert mi más is lehetne?!



Hogyan juthatsz hozzá az ajándékodhoz?

1, Készíts egy közös fotót magadról és a fátyladról. (Ha több is van, akkor mindegyikkel fotózkodhatsz!) A kép minősége nem fontos, csak az, hogy látszódjon, ki és mi van a képen. :-)

De akár ilyen fotó is lehet:

2, Tedd fel a fotót a Mahasti Hastáncstúdió FB oldalának üzenőfalára: www.facebook.com/mahasti10
Írd oda a fátylad címét is!
(Ha nem tudod feltölteni, akkor küldd el a képet e-mailben és segítünk.)
Meg is jelölheted magadat a képen.  
Két példa:
Hibiszkus cica - Biró Gabriella

Szavanna - Édl Eszter
3, Írd meg e-mailben a selymetnyertem@yahoo.com címre, hogy hová küldhetem az ajándékodat.
FONTOS! Írd meg azt is, hogy milyen jegyben születtél (és az aszcendensedet is megírhatod, ha ismered). Erre azért van szükségem, hogy valóban személyre szabott meglepivel kedveskedhessek neked.  

4, Fogadd szeretettel az ajándékot és használd olyan nagy örömmel, ahogyan én készítettem a fátyladat és a meglepidet is! :-)



Szeretettel és izgatottan várom a fotókat!

Mahasti
www.mahasti.hu
selymetnyertem@yahoo.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése