2016. június 1., szerda

Marigold első hastáncórája

"Elfogtunk egy levelet..."

Marigold is pályázott az idei kísérleti kurzusra, és nyertesként bizonyára tőle is olvashatunk majd pár beszámolót arról, hogy mi is történt az órákon, mit élt meg, hogyan tanulta meg a mozdulatokat...

Fogadjátok szeretettel a levelét. 

***************************************

Hastánc! Aki ismer, jól tudja, hogy imádok teázni és minden helyzetre és bajra megvan a jól bevált tea receptem, fajtám. Nem csak a teát szeretem, hanem a rituálét is, amivel a teázás jár. Relaxál, felüdít, felvidít és boldoggá tesz! Hát ilyen élmény volt számomra az első hastánc órám Mahastival!
smile hangulatjel:-)smile hangulatjel:-)



Erre az egy órára sikerült hosszú idő után először félre tenni a gondjaimat, kiüríteni a fejemet. Tudtam figyelni a a saját testemre és élvezni a pillanatot! Az elmúlt 4 évben (az én drága szüleim halála óta) ez nem igazán sikerült ...

Maga a helyiség már belépéskor nyugalmat árasztott, aztán megjelent Mahasti, aki olyan mértékű pozitív életérzést sugárzott magából, hogy már attól jobban lettem!

Magát a hastánc hatását nem lehet igazán jól "lefesteni", azt az ember megéli, magáévá teszi, beépíti és töltekezik belőle...
...és úgy megy haza, hogy már várja a következő alkalmat, mert ezt az érzést újra meg újra át akarja élni!


Más! A következő cetlit húztam: '" A jelen pillanat olyan, amilyen. Mindig. Tudod-e lenni hagyni? /Eckhart Tolle/...első kérdésem, ezt meg hogy kell érteni? Mahasti válasza: "Úgy értelmezed, ahogy Te akarod"...napok teltek el, mire átszűrtem és arra jutottam, hogy nekem a legnagyobb feladatom, hogy megtanuljam igazán megélni a jelen pillanatait...megízleljem...élvezni tudjam...és elengedni...had jöjjön a következő...

Köszönöm Neked Mahasti az élményt! :-)

********************

Kedves Marigold!
Én pedig köszönöm neked a kedves és szívhez szóló szavaidat. nagyon megérintett az írásod és boldog vagyok a tudattól, hogy ilyen mélyen éltél meg mindent az első órán, hogy ilyen szép élményekkel és örömmel mentél haza tőlünk. :-)





--------------------------


*****************************
www.mahasti.hu 

Szívvel-Lélekkel Stúdió

Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése