2020. április 16., csütörtök

Heti kérdés 07. Mi a kedvenc hastáncstílusod?

Nemrég indult a FB oldalunkon az új sorozatunk, "Heti Kérdés". 

Minden kedden újabb és újabb kérdésekre számíthatsz, vagy akár te magad is felteheted a kérdéseidet a hastánccal kapcsolatban. Nincs tabutéma, bármit kérdezhetsz, mindenre válaszolok.
Keresd a témákat ezekkel a hashtag-ekkel:

A legutóbb ezt kérdeztem tőletek:
„Mi a kedvenc hastánc stílusod?”

 Sok választ kaptam, nagyon egyedieket, ezért megosztom itt a blogomban is. Imádom, amiket írtok, és ahogyan írtok Őszintén, izgalmasan, eredeti módon, 1001 színben. 
Köszönöm nektek! 

Ezer éves kép Mahastiról. Fotó: Kozár Edit

Geőcze Sára 
„Ez egy jó kérdés. :-D Ezen a téren még keresem az utam, de amúgy mindegyik stílusnak megvan a maga sajátossága, ami miatt szerethetővé válik. Mondjuk oké, én a cigány-fúziót annyira nem szeretem. Ha valamiben, ebben biztos vagyok. J)) Egyébként a múltkori stílusismereti órára való felkészülés során megindult az érdeklődésem az ATS és a gótikus hastánc iránt (mondjuk utóbbi már korábban is érdekelt), szóval ki tudja.:D”

 (Igen-igen, ő Sári, aki kis kezdőként az első szárnypróbálgatásairól számolt be itt a blogon, mostanra pedig már a Hastáncoktatói Mentorprogram hallgatója.)

 Wittmann Dalma (Szintén a Hastáncoktatói Mentorprogram hallgatója)
„Mind! De tényleg… J

Huszár Jutka  
„Raqs sharki és minden ami lassan indul majd intenzív és rázós lesz. J



***********************



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése