2020. április 16., csütörtök

Heti kérdés 08. Miért kezdtél el hastáncolni?

Nemrég indult a FB oldalunkon az új sorozatunk, 
a "Heti Kérdés". 
Minden kedden újabb és újabb kérdésekre számíthatsz, vagy akár te magad is felteheted a kérdéseidet a hastánccal kapcsolatban. Nincs tabutéma, bármit kérdezhetsz, mindenre válaszolok.
Keresd a témákat ezekkel a hashtag-ekkel:

A legutóbb ezt kérdeztem tőletek:
„Miért kezdtél el hastáncolni?”

 Sok választ kaptam, nagyon egyedieket, ezért megosztom itt a blogomban is. Imádom, amiket írtok, és ahogyan írtok Őszintén, izgalmasan, eredeti módon, 1001 színben. 
Köszönöm nektek! 

Mahasti is oktat online -
a J és B betűk segítenek kezdőknek és haladóknak is leküzdeni az irányváltással járó akadályokat :-))) 


Miért kezdtél el hastáncolni?

Sára Geőcze Hogy megtaláljam önmagam és a nőiségem. No meg kellett valami mozgáshoz köthető stresszlevezetés az érettségi időszakra. :D


Maria Avtushenko Because I can't live without dancing) Bellydance was one of styles I tried but amazing teacher, nice group and a lot of another small or big "that's why" pushed me to continue)


Lili Kállai Mert vonz a keleti, egzotikus kultúra.


Tímea Farkas-Tuppa Régóta szerettem volna...valahogy vonzott, pedig nem is tudtam még, hogy milyen...de nem volt rá lehetőség, mert vidéki voltam...aztán megláttam egy hírdetést  ( Anita Szalai) ...és életem legszebb időszaka kezdődött... örök szerelem marad a hastánc.


Papp Judit Kellett a tesi miatt valami mozgás. 🤪 Egy idegen városban, ahol senkit se ismersz, a kb 1 hete megismert lakótárs ajánlására, tökéletes választás a hastánc.


Krisztina Péteri Egy természetgyógyász javasolta nekem , női energiáim jobb megélése céljából.


*****************************

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése