2016. augusztus 2., kedd

Babel Sound szubjektív 04. - TranszOrient

Éééés... ismét "elfogtunk egy levelet"... :-)

Lakatos Andrea, a TranszOrient előadás résztvevője írta meg nekem az élményeit, teljesen szubjektív szemszögből. 
Fogadjátok szeretettel az írását!


************************


Lakatos Andrea a TranszOrient előadáson - 2016. július 23., Babel Sound, Balatonboglár 


"Előzményként csak annyit írnék, hogy 2013 augusztusában felhagytam minden táncos tevékenységgel. Saját döntés volt és ezért lelkifúr nélkül tudtam és tudok bárkinek nemet mondani a felkérésekre, kivéve Mahastinak.

A Sweet Sixteen Gálán álltam ismét színpadra 2015-ben a régi hastáncoktatós csajokkal.
Már akkor pedzegetve volt, hogy készül valami nagy, de teljesen megfeledkeztem róla, mígnem megjött a felkérés egy levél formájában. 
Természetesen még mindig Mahasti volt az egyetlen, akit nem tudtam visszautasítani, így gyors családi kupaktanács és naptáregyeztetés után elvállaltam.

Nem kis kétségekkel vágtam bele a próbafolyamatba. 
Akarom én ezt? 
Jó lesz ez nekem? 
Mit fogok érezni a színpadon?

Végigolvasva a listát, hogy kikkel állok a színpadra, kicsit sokkolódtam, hogy mekkora nevek és milyen nagy táncosok lesznek ott, és hogy hogyan fog ennyi szólista beállítottságú nőszemély együtt dolgozni.

A próbafolyamat során, miután sikerült mindenkivel személyesen megismerkedni (addig csak Mahastit és Mártit ismertem ) elszállt minden kétségem, hogy tudunk csapatként egy célért közösen harcolni.

Az önfeledt sírva röhögős pillanatoktól a pattanásig feszülésig mindent átéltünk a feszített tempóban és a helyszíni hajnali 3-ig tartó próbák során. 
Valószínűleg egy havi koffeinmennyiséget sikerült magamba diktálni, hogy tudjam a lépést tartani.

Felemelő érzés volt látni, hogy a sok részpróba után egy egész estés előadássá tudunk összeállni eszközökkel, kosztümökkel, fénnyel, hangtechnikával, élőzenével, verssel, és a táncainkkal együtt. 


Lakatos Andrea a TranszOrient előadáson - 2016. július 23., Babel Sound, Balatonboglár

Borzasztó gyorsan elrepült a színpadon töltött idő, mintha meg sem történt volna. A közönség hosszú és elégedett tapsa rántott vissza a valóságba, hogy megcsináltuk, sikeresen megvalósítottunk mindent, amit elterveztünk.

Akartam-e? Amikor már benne voltam, igen!
Jó volt nekem? Naná! Nem csak az alkotás élménye marad meg, hanem a sok új ismeretség, is, ami a felkészülés alatt köttetett.
És végül mit éreztem a színpadon? A drukk és izgatottság elmaradt, de ezt éreztem is előre, hogy nekem ez már nem fog menni, nem jön belőlem. Viszont egy kellemes lebegés, béke, biztonság és nyugalom szállt meg.

A TranszOrient egy kis idő erejéig visszakalauzolt a régi életemhez, egy sok sebet megpiszkáló mély, belső utazássá vált számomra. Anyunak megadta a lehetőséget, hogy újra és a páromnak, hogy először láthasson élőben, egy profi produkcióban táncolni és ne csak videómegosztók archívumából kereshessenek vissza.
Egy szóval, KÖSZÖNÖM!

Ui: Kedves Mahasti, valószínűleg azért megtartom azt a jó szokásomat, hogy csak Neked nem mondok nemet, ha megkeresel!"


*****************************


Lakatos Andrea a TranszOrient előadáson - 2016. július 23., Babel Sound, Balatonboglár

Köszönjük a szépséges fotókat Jene Sándornak - https://www.facebook.com/Jene-Sandors-photos-286842874728824 

*******************




Mahasti Hastánc - Szívvel-Lélekkel
www.mahasti.hu 
www.facebook.com/taneczhyvotabudapest
www.youtube.com/user/Mahasti10
Szívvel-Lélekkel Stúdió

Cím: Budapest, IX. kerület., Bokréta utca 12. Fszt. 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése