2009. szeptember 18., péntek

TranszOrient kapcsán

Szerdán végre végigpróbáltuk a műsort a Holdfény Lányaival, és egy kicsit megnyugodtam. Nagyon jó és hatékony próba volt. A térdem azóta is sebhelyes... Hogy miért kell nekem állandóan földön fetrengős koreográfiákat írnom?.... Gyöngyi szólója különösen lenyűgözött mindenkit. (A TEST c. koreográfiát fogja szólózni.) Úgy érzem, hogy jó a szereposztás. :-) Találtam is még illusztrációkat hozzá a saját képeim között, de sajnos, csak keveset tudok közzé tenni Őrá való tekintettel. :-)
Szépen alakul a műsor is, a műsorfüzet, a hirdetések. A jegyek is kész lesznek hétvégére. Ahogy az ismertetőkhöz, interjúkhoz fogalmaztam a szövegeket, sok minden megerősödött bennem újra. Főleg az, hogy a spiritualitáson és az erotikán (meg persze a gyereken) kívül tényleg nem nagyon érdekel semmi. Ez okoz örömet, és ezért jó a hastánc is. Újra elővettem a Feldmár András könyveimet, mivel a TranszOrient kapcsán elég sokat hivatkozom a "tudatállapotok szivárványára", és nagyon jó volt újra olvasgatni őket, Feldmár gondolatait, magyarázatait. Prakash verseit is jó megint olvasgatni. Az ilyen dolgok adnak örömöt és lelkesedést nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése