2010. január 4., hétfő

3D fraktálok

Nagyon szeretem a fraktálokat.
Ezen különösebben nincs is mit magyarázni, aki szereti őket, az úgyis tudja, miért szereti.
Eddig két dimenzióban nézegettem és gyűjtögettem őket. A mandalákra hasonlítanak, segítenek elmélyedni a meditációban, belezuhanni a Létezés mélyébe.
Most találtam ezt a cikket: http://www.origo.hu/tudomany/20100103-mandelbulb-matematika-a-mandelbrot-halmaz-terbeli-megfeleloje.html
Egyszerűen gyönyörű.
3D-s fraktálokkal még sosem foglalkoztam, és most olyan jó volt megnézegetni a képeket és a videókat. Hátborzongató és felemelő, és 3D-ben is rendkívül meditatív. (Mint ebből is kiderül, nem a matematikai képlet miatt néztem meg a cikket, bár másoknak biztosan az is nagyon izgalmas lehet.) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése