2010. január 30., szombat

Nagypapa elaludt

Tegnap nagypapa 97 éves korában meghalt. Szerencsére szépen, csendesen elaludt.
Számítottunk rá már sok-sok éve, de nem lehet erre úgy igazán jól felkészülni.
Pár napja már nagyon furcsa energetikai viharokat éreztem magam körül, szó szerint, mintha egy energia szélviharban mászkáltam volna fel-alá. Aztán most valahogy megkönnyebbültem, mintha egy nagy kő szakadt volna ki belőlem, de a régi pánikbeteg tüneteim újra előjöttek: szívdobogás, szorongás, álmatlanság satöbbi. Majd elmúlik.

Így nem mentem el a mai egri versenyre sem, pedig már nagyon vártam az egészet, készültem a monstre zsűrizésre, és tanítványaim is indultak. De remélem, azért nélkülem is ügyesen boldogulnak.



„Minden művészetünk, alkotásunk inaskodás csupán. A valódi, nagy művészet maga az életünk.” M.C. Richards.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése